torsdag 11. mars 2010

Endeleg på MSN

Ja eg likar ikkje ting når eg ikkje får det til. Har oppretta hotmailkonto og lasta ned MSN, likevel klarte eg ikkje å aktivere MSN'en min. Prøvde om og om igjen, gjorde det likeeins kvar gong - og nei.... Det skulle berre ikkje gå. Men så snakka eg med Bjørnar, han prøvde å logge seg på som meg, og det gjekk. (Dette forstår eg berre ikkje) og neste gong då verkar det slik det skal. Hurra.
Trur dette kan vere eit ok hjelpemiddel dersom ein samabeider om eit prosjekt og ikkje oppheld seg i same rom eller på same stad. MSN er lettare enn å sende mail.

Når det gjeld video så har eg bestemt meg for å ikkje gje opp å få lagt inn ein video på bloggen min. Har forsøkt fleire gonger, men nei....
Link klarer eg no å legge til då:
http://www.youtube.com/watch?v=9XtI_nTPhTQ
Yes, jenter som ikkje gir seg får det til tilslutt!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar