onsdag 24. mars 2010

FACEBOOK


No er det lenge sidan eg har hatt tid til å jobbe med web 2.0. Har vore på eit uturleg kjekt og lærerikt aktivitetsbasert formidlingsseminar i Borgundgavlen. Seminaret var veldig vellukka, og når eg får litt tid skal eg leggje ut bilete. Det er berre knallartig med "steingalne" folk som Morten og Peter. SSM hadde lagt ned eit fantastisk arbeid for å få til alle innlegga, aktivitetane og kursa i keramikk og buemaking. Tusen takk til Heidi, Ingvill, Frøydis, Arve og alle andre som gjerde kurset mogeleg.

Over til web. Ja det er nokre veker sidan eg, pga kurset, oppretta profil på Facebook. Har lasta opp bilete frå min første dag på museet, opninga av Mellemværftet. Så har eg meldt meg inn i gruppa web 2.0. Har lagt til dei eg synest eg må be som venner: bror min, mannen min, svigerinna mi og dei beste vennane mine. Etter det poppa det opp med vennar, både dei ein vil ha kontakt med, og andre som ikkje er så interessante. Har også lest artikkelen om Facebook på din side. Den var OK. Artikkelen frå VG var ikkje fullt så bra, men eg beit meg merke i at den største auken i deltakinga er i aldersgruppa 0 til 17 og dei over 36. Dette er jo særs sentrale tal med tanke på at satsingsområdet til museea er barn og unge.
Når det gjeld personvern er dette noko vi verkeleg bør diskutere. Eg er ikkje av dei som er mest personleg på nett. Det også viktig å vite korleis ein kan fjerne personlege opplysningar på nett. Dette er verkeleg ei side å huske: personvern hos Datatilsynet http://www.datatilsynet.no/templates/Page____1836.aspx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar