onsdag 10. mars 2010

Lekegruppa ved Nordmøre museum og Rensvik skole


Lekegruppa har fått seniorprisen i Kristiansund. Gratulerer så mykje.

I samarbeid med Rensvik skole har Lekegruppa ved Nordmøre museum eit prosjekt på gang. Lekegruppa er ein gjeng spreke pensjonister som syng, dansar, spelar og leiker gamle leikar frå da dei var småe. Her her altså dei eldre lært frå seg å trille bandhjul, spille på klikkar, sangar og sangleiker og å kaste blekkskiver.

Dette er no blitt til to cdar, ein video og eit hefte med notar, tekst og forklaringar. Dette skal kome i sal neste veke.

Har fått oppretta mi personlege Facebook-side. Der sprett det opp gamle vennar heile tida. Har fått lagt link mellom Facebooksida mi og Youtubevideoen til Lekegruppa. Facebook er ikkje det heilt store for meg, men blir eg sjukemeldt eller arbeidslaus så forstår eg godt at ein kan bruke tida si på dette. Har prøvd å legge inn MSN, men det går ikkje heilt slik som eg vil. Det var i alle fall ein kjempepraktisk kommunikajsonsform når bror min studerte i USA. Skypetelefon har vi heime, det hakkar litt for mykje, men det er mykje timelegare å ringe td til Egypt frå. Det er visst 40 kr pr min til Noreg elles, for vi har visst ingen avtale med Egypt.

Elles så slit eg litt med kva det er eg skal utføre på dette kurset.



1 kommentar:

  1. Fint du er i gang og blogger igjen. På diskusjonsbloggen ser du en youtube video som er lagt inn. Når du går inn på en video i youtube vil du ha en grå firkant til høyre på skjermbildet der det står URL og Embed. Hvis du klipper ut embed teksten og limer den inn i artikkelen du arbeider på under html fanen vil videoen legge seg ut klikkbart på bloggen.

    SvarSlett