torsdag 11. mars 2010

søking og sosiale media og litt fram og tilbake er dobbelt så langt

Det kan vere ganske interessant å google både seg sjølv og arbeidsplassen sin. For ei som slettt ikkje er pr.kåt er det skremmande kor mykje som ligg ute om meg på nett.

Har også sett på Del.iciro.us og brukt digital museum som tag. Ser kva ord som er "rett" eller viktig å bruka som bokmerke/tag.

Hoppa litt tilbake i kusete, for eg har visst ikkje skrive noko om podkasting. Var innom på NRK og "vore min eigen kringkastingssjef." Dette er noko eg bruker når eg ikkje får med meg det eg vil høyre - gjerne innslag i lokalradioen som har vore om museet eller kommunen. Synest NRK si side om dette var informativ og grei: http://www.nrk.no/tjenester/podkast/1.4434674 Trur ikkje det blir aktuelt for meg å abonnere på noko program slik.

Har også sett på wiki. Når eg arbeidde i skulen var eit av problema med ungar og internett at dei slett ikkje har noko kjeldekritikk i seg. Det er ein tung veg å gå. Derfor har eg litt blanda forhold til det med wiki - noko er særs bra, og andre ting er så som så. Eit anna problem er også når ei lenke fører til ei side som enno ikkje er laga men som du skal få lov å lage....
Elles så meiner eg det er absolutt aktuelt for museet å publisere eller oppdatere wikisider om oss sjølve.

Gjorde den utforskingsoppgåve på http://23tingomtonull.pbwiki.com gjorde oppg 1-4. Fekk til å lage ei bokmelding, sjølv om det tok lang tid å kome på kva bøker eg har lest i det siste. Eg visste at dei to siste bøkene eg har lese var svært gode. Så det er så som så med hukommelsen.

Så søkte eg i lokalhistorisk wiki på Gjemnes kommune. Det var vel ikkje mykje å skryte av, men det var då nokre treff.


Elles så les eg at når det gjeld wikipdia seier nokre forståsegpåarar at nettleksikonet får bestått i historie og biologi, men stryk i økonomi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar